Stalkers


Yang kesah

8.10.11

Mari Jual Jual


Lori apa ni? lori 1 tan kot

Lega...dapat clear kan jugak surat khabar lama adik aku yang duk menempel dalam bilik dia dan tin tin susu bebudaks ni yang dah 2-3 tahun lepas.

Kebetulan di pagi sabtu yang ala ala twilight tu lalu lori "sulat khabar lama, paper lama". Ulang-ulang, sama je maksud surat khabar dan paper tu. Sopie pun dah syok terikut sebut 'surat khabar lama, panties lama'. Kuang Kuang..dia lupa paper sebutan ah pek tu bukan panties. Lucah sungguh anakku..

Elok lah tue, malas nak hantar ke kedai jual. Hantu Kertas cakap jual kat kedai lagi mahal. Macam tadi sekilo newspaper dia ambik 30 sen jer, tin tu sekilo 25 sen. Dah ah pek tu pun bawak lori sendiri, haruslah dia beli murah jer barang tu. Kalau angkut pakai keta sendiri, kos jugak tu..petrol dan silap silap hari bulan tayar pun boleh pancit . Tak gitu..wahai Hantu Kertas??

Newspaper tu banyak jugak, tinggi-tinggi aku la, tak sempat nak snap gambar. Total tadi dapat RM18.00.. Aminnnnn. Kene terima kasih kat adik aku sebab sudi membeli news paper. Biar kakakmu yang prihatin ini menjualnya. Wakakaka!

Tin susu tak berat pun.. Ada banyak sebelum ni. Separuh dah sedekah kat opis masa program Green Day tahun lepas. Lagi separuh Mak dah sedekah untuk program Kitar Semula Masjid dan lagi separuh telah di songlap oleh bangla , mengikut laporan oleh jiran aku la. Sebab campak kat belakang dapur, luar pagar pulak tu. Rezeki awak lah encik bangla yer..Yang tinggal ni lah rezeki aku nampaknye.

budak tu bukan untuk dijual yer..

Tiada ulasan: