Stalkers


Yang kesah

11.7.11

Julai oh Julai

Sedar sedar dah 11 hb Julai hari ni, Isnin.
Aku puasa qada hari ni dan 6 hari seterusnya. Kebetulan bulan Syaaban dah nie.
Nak puasa straight ke?
Kenalah sebab kalau aku tak pregnant, minggu last Julai ni
aku dah tak boleh puasa..Huhuhu
Pendek kata awal puasa dah kantoi 1-2 hari tak puasa kalau hormon aku stabil
Parah betul nampak gayanya..
Makna hujung puasa pun kantoi lagi..
Boleh lah, puasa lagi Selasa, Khamis dan Jumaat.

Lebih kurang 3 minggu lagi muncullah Ramadhan Al-Mubarak pulak.
Pagi ni terjah opis lambat, 8.49 pagi. Lewat 19 minit tu.
Sampai jer kat cubicle, terus wat filing..sampai ke lunch ni masih edisi filing sambil surfing internet.
Sambil layan lagu jantan dari OneRepublic - Secrets
Rewind lah sesuka hati ku.
Masa check kalendar, perasan akan tarikh 15 Julai .
15 Julai ni hari lahir encik hubby ke 32 kalinya
Apa nak bagi ek? Balik-balik kemeja sebab pakcik ni malas beli
Tahun lepas je tak kasi hadiah, bagi kek birthday, pandan flavour..
Alih-alih Sopie yang excited tiup lilinnya..
Memandangkan aku pun lahir bulan Julai jugak
Baik aku dan si dia saling meraikan, means keluar duit sama-sama lah..
Apa nak buat yer?
Keluar santai berdua?
Bercuti?

Tiada ulasan: