Stalkers


Yang kesah

6.5.11

Kisah Nuffnang dan Churp Churp




Baru pagi semalam berkeluh-kesah, sesi meluah perasaan dengan empunya blog awekelantan kisah earning advertisement/kempen di Nuffnang dan Churp Churp sambil menanyakan pengalaman si awekelantan yang lebih dulu berjinak-jinak dengan Churp Churp.





Prestasi Nuff aku amatlah lembab, selembab kain basah seekor kura kura . Sejak join 27 Mac tahun ni , baru dapat singgit. Anggaran seminggu dapat collect 25 sen.

Pagi ni check dashoard Churp Churp baru lah muncul ...singgit... sejak berChurp Churp minggu lepas. Ok jugaklah prestasi earning Churp Churp, laju dari Nuff punya. Masalah dengan Churp Churp ni aku shared link kat FB jer . Dah la tak leh access FB kat opis..kena tunggu balik rumah lah post..tu pun kalau rajin.. Lain medium adalah Twitter dan blog. Twitter aku pulak hidup segan, mati tak mahu. Nak post kat blog, masalah aku malas nak mengarang ala ilmiah ni.

Aku pilih FB sebab, aku just shared link kat FB, pastu aku tulis jer "cer klik, cer klik for more info "..Senang banget compare to nak menulis pulak entry kat blog.

Papehal, kepada semua Nuff-ian dan Churp Churp-ian..Good Luck!!

1 ulasan:

Cik Puan Nor berkata...

Wish u gud luck & all the best..huhu..churp2 cayokk!!