Stalkers


Yang kesah

10.12.12

Mengajar Baby Berbotol

Hari ni mengajar si kecik berbotol susu. Plan nya, sepanjang minggu ini, Isnin -Jumaat, siang hari mintak Mak bagi susu perahan aku pakai botol. Sabtu & ahad menyusu direct aje. Haha,datang balik Isnin, struggle balik menyusu pakai botol. :(

Walau resultnya mengeciwakan sedikit, tetapi aku cube lah thingking positif semampu mampu nya. Kang aku over stress, kurang pulak 'hasil dari ladang'.

Mengikut sejarahnya, anak aku ni special sikit. Dialah yang beraerobik dalam perut sampai terlupa jalan yang benar, tapi akhirnya balik ke pangkal jalan, baik ajer parking kepala ke bawah masa minggu 38 pregnancy dulu.

Dia jugaklah yang lama bertapa dalam perut sampai overdue..tapi end up nya keluar juga, normal tanpa apa apa masalah. So, baby .. please show another miracle, hokayyy?

Haha, sure tak de miracle. Anak aku tak baca blog larrr!

- Posted using BlogPress from my iPad

Tiada ulasan: