Stalkers


Yang kesah

21.12.12

JB 2

Malam pertama penuh gangguan. Si sarah nangis. Hidung sumbat sebab selsema. Pukul 2 kot die nangis sekuat hati. Malu dengan jiran jiran noks!

Dah sarah stop karok suara halilintar, dengar pulak sayup sayup muzik. Muzik cinta...cinta lah sangattt. Party muzik lar.

Puiii! Sengal punya nite club. Aku kat tingkat 8 pon leh dengor.@%^*>


Lepas sarap bawak bebudak jalan kat sekitar hotel. Ada nama tempat ni Galeria @ Kotaraya. Banyak kedai tengah reno. Baru bukak kot tempat ni. Bebudak 2 orang ni nak benda alah ni.

Itu pakai kat leher. Di buat modal main masak masak plakkk.


Dah tapau lunch. Sambung istirehat kat bilik. Auni buat rawatan rambut. Rawatan lah sangattt.


Rawatan buang kerak kat kepala dia. Sampai terlena tu. Kemain jauh aku datang, kat sini baru haku nak kelebek rambut anak aku. Muahaha..kat rumah tido lam buaian, tak celah tangan nak buat.

Penaja holiday pulak sekali trip ke zZzzzZz..baru balik kojer. Lepas melahap kepci tapau.



Yang di taja pulak...ibu suh posing. Huhu. Tema pose ~ adik beradik. Off cos larr kan.



Pose dengan atok plak. Tegak kepala ko dik dengan rambut lagi.



Aktibiti paling aku tak koser. Meneman bebudak mandi manda. Penakut la masing masing walhal mandi dalam bath tub aje.



Siap siap nak menapak mencari makan. Aku ala exercise angkat dumbell 5 kg kiri kanan. Kena mendukung Auni lah. Nasib dekat aje. Hari ni last keje, ramai yang check in sini. Parking x banyak.


Malam ni dinner simple Aku selera ajer. 1st time makan balik Nasi goreng USA dengan satay kat food court Kotaraya. En hubby pattaya dan Mak, nasi goreng sambal sutun. Tak sempat tapau supper. Dah Auni berry kat sana tadi. Nasib dekat hotel aje. Pas makan terus balik..dan zzZzzZz pulak.

Balik pon angkat dumbell. Milo panas 1!

- Posted using my iPhone -

1 ulasan:

Cik Puan Nor berkata...

wah bath tub @ Jakuzi tu boleh di realisasikan kat umah baru tu Ctwawa..bilik air kan besar..hehe..