Stalkers


Yang kesah

19.6.12

Bodek boss

Bukan boss aku la.. Boss en hubby. Ni kira en hubby punya boss yang terlatest la dan satu satunya wanita. Yang ada sorang mat salleh dulu, lagi sporting..sampai lah ke kenduri kahwin kami dia datang.

Boss aku? Buang karan je bodek.

Sabtu tengah hari lepas kami attend kenduri doa selamat di rumah beliau kat Puncak Jalil housing area.

Ada jugak officemate yang lain, pendek kata kami semua di jemput makan dulu. Baca doa selamat start pukul 2 petang. Lain sikit tentatif programnye.

Boss ni peramah giler. Offismate off cos la dia layankan. Aku ni 1st dia jumpa, pon layan...Segan pulak den!

Ini lah tuan rumah yang perlu dicontohi. <--- Ayat bodek kaw kaw ni.



Experience aku la, kadang aku attend majlis kawan-kawan, tuan rumah layan cam senduuuu..maksudnya tak macam welcoming kita. Tuan rumah macam tetamu la. Habis kita yang tetamu ni ape pulak? Kes tuan rumah macam tunggul pun ada. Tak de la nak suruh mengekor/melayan kita 24 jam. Yang selayaknya dan sepatutnya la kan.

Tu lah, salah satu sebab aku dengan en hubby tak berminat la nak ajak kawan kawan datang rumah. Takut tak terlayan seperti yang sepatutnya. Kami menyengih pandai la.

Kami sampai sana pukul 1.15 petang macam tu. Sambil tu cuci mata dengan interior luar rumah beliau sebelum majlis doa selamat bermula. Rumah ni jenis semi D 2 tingkat. Kat dalam beliau hias ala moden. Kat luar ni cam sikit taman la yang sesuai untuk family.

Pergola dengan buaian.
















Kolam ikan.















Autogate kayu. Bebudak ni bukan cam kayu..macam spring ada la..terlompat lompat. Sampai tergolek dog la main kat porch ni.
















- Posted using BlogPress from my iPad

Tiada ulasan: