Stalkers


Yang kesah

31.10.13

Semalam di Sungkai

Lepas maghrib Isnin tu kami turun ke Felda Trolak Timur, pakcik aku meninggal dunia petang tu kat hospital Slim sebab jangkitan kuman dalam paru paru. Dalam 10.30 kami dah sampai. Short trip aje.


Kenit aku lah seronok duk main pintu..pastu terjah masuk ke ruang mayat tu. Naik syeikh yer sejak mendapat kaki ni. 



Ni pukul 1 pagi punya story..dah lapor pulak masa on the way balik. Semua dah weng dalam kepala..


Dadah ordered by en dol. Subuh zirafah kot, tak lah aku sibuk nak fefeelin awet muda pulak nak minum teh..

Tengku lah fefeelin kata minum teh nak awet muda! Walhal kat opis dulu dia aje duk bancuh milo! Haha..ni kesah lain okay!

Pak sedara yang meninggal ni umur pon dah 60++. Ni abang to arwah abah aku. Abah aku dah 60 this year. Cepat aje berlalu 8 tahun itu. Dengan uncle ni, aku tak de lah rapat. Uncle ni sangat pendiam, sama macam abah aku dulu. Uncle ni just admit to hospital 2 hari sebab asalnya kes demam biasa aje. Entah lah, dah tertulis macam tu kan. Sakit 2 hari aje, meninggal tetiba. Itu betul akan tetasa kehilangan tu. 

Ni pon pestime lah datang ke kawasan felda ni, kawasan orang kaya..getah dan sawit tanaman sekeliling. Itu aku duk berasa macam ada bau bau asam jawa ..en dol kata tu bau pokok getah. Tak tahu lah..ke bau tikar yang aku duduk tu ke, pon tak pasti lah. 

Pukul 3 pagi sampai rumah..Walhal nya serata alam aku sms mau EL. Mai jer la opis ..buat buat isi masa..since dah ada kat  Shah Alam. Bukan aku driving pon. Permit mengkubur pon tak kuar lagi, kene gigih lah masuk opis. Cuti pon dah abis. Tak pe, no hal mai kerja..Tunggu kaya sikit la baru kita ponteng ponteng. Hehe..Alamak, berdebor nak tunggu bulan 11 lah..



Tiada ulasan: