Stalkers


Yang kesah

5.10.13

Earning Nuffnang Terbaru

Sambil jadi blogger ni fefeelin lah boleh masuk duit sekali. Jangan pikior aku syok sendiri je buat blog, ni sesambil buat duit jugak lah tapi idok lah tahap serius bebenor lagi.

Itu gigih aku update blog selalu sejak 2009 kot. Tapi tu lah keyword tu kena tepat, so that ramai akan datang berkunjung ke sini.


Antara entry yg banyak orang tengok. Boleh lah jadi guideline aku nak berblog.

Semalam check web nuffnang. Mau tengok berapa juta duit aku dah terkumpul..Hahahaha..juta lah sangatttt.

Sebelum ni, duk ada dalam 4 hengget 25 sen. Minimum nak keluarkan hasil mesti ada at least lima ploh hengget. Zaman bila lah nak dapat lima ploh hengget ni? 2020? Ada penama tak ni, kot aku tak sempat merasa hasil ni..bagi pewaris merasakan hasil..


Naik 75 sen!

Kalau lah ni harga open share right issue aku beli tu..

Okay! bior aku berangan sekejap..

- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: