Stalkers


Yang kesah

8.10.13

Nak Pi Interview

Awal aku tido malam ni.

Siang tadi mengantuk nye lah amat. 2 round aku belasah teh tarik punya nak bagi cerah bijik mata.

Mengantuk pon gigih ngadap pc buat report si Mak Ana. Settle satu mende, mai satu kerja lagi. Buat kerja untuk orang dalam pon tak siap siap, mai pulak si botak mencuri waktu..

Rabu ni aku nak escape dari bekerja..Atau secara direct to the point, aku nak pi cuti lah.

Sehari je pon! Nak gi interview..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tak de sebab orang nak panggil aku gi interview, melainkan aku yang interview orang..

"bhai,tudung ni berapa ringgit? Tak boleh kurang lagi ka?"

Ahahaha..sungguh sengal kan!

- Posted using my iPhone

Tiada ulasan: