Stalkers


Yang kesah

12.10.13

Jumaat..peNING!

PeNING ya! Tengah hari buta kena turun ke pusat bandar.

Bapak punya kerja lah ni. Siap mintak ijin dengan bapak tau mau claim teksi. Tak kose lah nak naik komuter. Demand gitu..

Mintak ijin big boss ajak Mak Mayra neman..takut, nanti sesat lupa balik opis kalau pergi sensorang! Motip sesat tu kenapa??



Barai!! Aku buat pendaftaran majikan untuk kompeni bapak dengan epf. Mujur branch Bandar ni bukak dari 9 pagi hingga 4.30 petang. Rehat pon diorang buka.

No. ni sesudah settle buat pendaftaran. Nak kena buat bayaran caruman pulak. Since last day payment adalah 15hb. Fuhhh..150 lebih kat depan aku..Nak tak nak tunggu jer la. Isnin ni dah lah kompeni cuti..Jangan aku bertugas di hari cuti pulak.

Settle kat sini, sempat la seround kat Sogo. Ada sale untuk ladies. Mak Mayra yang stunNING hari tu banyak bershopping! Aku pon kait kait pastu campak balik..Nyaris lupa diri! Walhal baru rabu tadi berpeleseran di sini.


Mak Mayra nan StunNING sejak dari pagi pagi lagi dah interprem dengan perfume bini bos.

Jumaat tu memang NING day lah! Pagi kecoh pasal perfume bini nye. Mak Ana lah, agak agak lah kalau nak ekon big boss iteww.

Macam mana pon, ngeh ngeh dapat tiket konsert pree ke konsert NING bulan depan. Boleh heret laki sekali la.. Tapi tu lah, en dol tanak pergi. Aku pon tak pergi lah kot..ntah, macam tak minat jugak! Tak tahu lah kalau de last minute arrangement.


- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: