Stalkers


Yang kesah

16.9.13

Untuk 3 Hari

Alahai, esok dah kerja yer?

Macam rasa esok hari isnin, tapi percayalah minggu ni akan bergerak pantas sebab hari ni cuti.

3 hari punya aktiviti ni. Tak plan lah pergi cuti. En Dol punya kecederaan kat pinggang masib blom recover sepenuhnye. Jadi, semua diam diam duk umah jer la.

Tak dapat gi holiday lama2, pergi kejap pon jadi lah. So, aku pergi la urut badan sejam kat lorong sebelah. Badan pon mau kasi serbis okay.

Holiday sejam ..tak de gangguan dari sesiapa kecuali akak urut. pot pet pot pet mulutnye sendawa angin. Kasi urut balik badan yang urat pon dah tegang belaka. Paling dahsyat..aku pon cuak. Akak tu pijak belakang aku sambil tarik tangan aku ke belakang. Prakkk!! bunyi nye. Bunyi macam korang letupkan jari jari tu.

Tengok lah, kalau bulan depan lapang lagi, nak try sauna pulak. Sauna & tangas caj RM20, urut satu badan RM40. Ok lah kan. Yang ni urut orang melayu. Muda jugak akak ni.Dia pon mengurut untuk orang lepas bersalin jugak.

Pas balik di urut, join majlis doa selamat neber depan ni nak gi Makkah. Hehehe aku join makan aje. Lama jugak aku makan, dari pukul 2.30 sampai kul 4. Hahahaha.

Pastu gerak ke Jln Kebun pulak, de doa selamat dan house warming. Kejap je lepak sana. Fuhh ..lewat2 petang terasa badan ni macam sengal sengal. Baru betul sengal.

Ahad.

Duk umah aje layan kesengalan badan dan si kenit. Ingat nak ukur kedai, tapi sebab aku dah cam ular sawa menibai kambing, jadi aku termissed lah 1 trip.




Ular sawa layan brunch sambil baca paper. Ular sawa zaman moden katakan.

Hari ni, sebab Monday Blues kan, so duk jer lah kat rumah layan free channel kat astro. Aku pulak melebih layan Oggy dari bebudak.

Petang sikit bertolak ke Jalan Kebun. Bebudak request. Adalah tu program nye.



Nah , Projek pondok pondok bawah meja rupanya. Pas tu mandi kobau depan umah. Dah Si Sopie nye macam teruk plak selsemanya. Ni tadi pon dah start panas2 badan.

Riso jugak berjangkit kat adik adik tu. Si kenit baru nak sihat..jangan lah terdemam lagi.



- Posted using my iPhone

Tiada ulasan: