Stalkers


Yang kesah

22.9.13

Penyakit Makan

Aku suke weekend, dalam kepala..pikir nak makan ape?? Kronik sikit bila nak bendera merah.

Petang jumaat pas abis kerja dah semangat makan meronta ronta. Kerat sikit kupon pija ni.


Niat nye aku yang nak belanja..pakai duit belen belen Esos tu, tapi x cukup cash plak. Memandangkan aku sedang menjalankan Plan B, semestinye en dol lah yang kena bayar.

Plan B apa? Nanti lah aku citer bile Plan B dah berhasil.

Weekdays, aku try tak ambik nasik masa lunch hour. Belasah lah mi ke,kuewteow atau bihun. Tapi, time malam aku makan macam biasa. Nasik pon tibai. Bukan nak suruh kurus pon, bagi menten jer la, jangan berat naik banyak.

Ni hari lagi spesel. Ada carbonara, serawa durian dan pulut.


Perghhh..dah manis manis aku makan ni, teringin pulak nak isi perut dengan nasi putih lauk telur goreng dan kicap! Tak dapat nasik, nak telur goreng pon jadi lah..

Adehh, perut aku tak lama lagi mau bertingkek tingkek yer.

- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: