Stalkers


Yang kesah

15.10.12

Terlebih hari ke ke?

Hurm, masih belum bersalin lagi aku ni sampai saat ini.

Hari ni aku cuti. Unpaid pulak tu. Aktiviti pagi ni, meneman Sarah masak masak sambil aku nak menghitung contraction aku ni.


Pinggang ke pinggul aku dah sakit sengal. Pagi ni ada terasa sikit contraction jugak tapi tak kuat dan tak kerap.

Si kakak, Sopie dulu pun lewat 4 hari dari EDD. Sarah pulak lewat sehari. Kemungkinan untuk si kecil ini keluar lewat tu memang ada lah.

Esok ada check up dengan O & G Hospital Klang. May be esok diorang akan bagi due date baru, tu pun based on condition si kecik ni jugak la.

Kalau ada EDD baru,tak sure rabu ni nak gi kerja balik ke tak. Kalau duduk rumah, kurang bergerak pulak. Kalau gi opis tu, sakan la pulak kejar train. Huhuhu.

- Posted using BlogPress from my iPad

Tiada ulasan: