Stalkers


Yang kesah

30.11.12

Botol untuk baby..

Yuhu! Hari ni hari ke 40 aku pantang.
Jom kita yamchaa dengan se mug horlick panas.

Kira supper aku la tengah malam buta ni. 12.59 am. Ikutkan malas aku nak bancuh air malam malam ni. Dah perut aku tetiba berirama,aku gagah lah jugak bangun.
Nasib tak kaut nasi, letak sup ayam tadi..

Macam ni lah natijahnya sebab tadi dah burn 500 kalori kan.
Tak yah lompat bintang, angkat dumbell ke..susukan aje si kecik Auni tu.
Masya Allah, rasa macam tak makan nasi satu hari laparnya. Lagi lagi sekarang berat dia dah nak macam sama berat beras 5kg tu.




Kesian si kecik ni. Pagi tadi dera dia minum susu pakai botol. Mak tolong bagi dia susu. Dah susu, siap masukkan dalam buai Sarah. Tapi part buai tu, dia macam tak suka duk dalam tu. Tapi dah mengantuk sangat, dia lena jugak. Lena lena ayam.
Mesti Auni culture shock. Whathehall nipple ibu keras gila. Air susu pon laju macam bomba sembur rumah terbakor. Pastu, semacam aje di buai buai.

Petang nya baru aku susukan dia direct cam biasa. Itu pon, lambat-lambat nak mencari nipple aku. Merajuk ke atau terkezut sangat sampai blur plak minah ni.
Aku plan, dalam sehari ajar sekali la berbotol, biar dia bersuai kenal dulu kan. Ada 20 hari lagi nak naik kerja. Kalau cuti bersalin 3 bulan kan best! Cam sayang nak tinggalkan bebudak ni.

Eh, tensi lah pulak bila sebut pasal kerja. Dah berhibernat lama dalam rumah ni, memang lah bunga bunga malas tu segar mengembang, subur membesar.
Kalau dah kerja, jangan mimpi lah aku boleh bersengkang mata hapdate blog panjang panjang.

K bai.

- Posted using BlogPress from my iPad

Tiada ulasan: