Stalkers


Yang kesah

27.11.12

Kalau Memang Harus Begitu

Macam tajuk sinetron gitu..
Aku citer pasal novel ni sebenarnya.




Haru betul, tinggal lebih kurang RM20 je kat Maybank.
Tak lepas nak order novel online..RM 32.
Senduuu..

Alternatifnya, aku baca lah novel ni secara online dari blog acik lana.
Alahai, sampai part klimaks..dah tak de dah.
Off cos lah kena beli kan?
Hampasss..
Taktik jual buku tu!



Kebetulan aku ada voucher Jusco, hadiah dari Iris.
So, boleh lah ambik kesempatan gi MPH kat sana dan beli buku ni nanti.
Ho Ho Ho!

Aku baru baca suku bab aje, ok jugak lah jalan citernye.
Kisah percintaan CEO dengan seorang TEA LADY.
(Opps..bukan modenas dan mayfair yer..
Ha Ha Ha..tu al kesah kat office aku ni la).

Pernah tengok Full House? Princess Hours?
Ha..jalan cerita novel ni ala ala drama korea.
Dialog kelakar kelakar dan romantik.
Tapi..
Ada ke realiti nya cam tu? CEO nak fall in love dengan tea lady dik non!
Itu yang nak kena baca tu.

- Posted using BlogPress from my iPad

Tiada ulasan: