Stalkers


Yang kesah

28.6.11

Monolog pilihanraya

Aku bukan nak jadi talam dua muka..seploh muka ke
Kalau boleh biar aka jadi kuih talam..Sedap oo talam suji!

Cuma, aku tak suka gaduh sana sini
Antara dua, aku mesti pilih salah satu..
Aku ikut dua dua kang..korang cakap nanti aku tamak, tak sedar diri!
Biar aku pilih satu
Supaya korang faham pilihan aku!
Aku pilih yang haram ke, yang hitam ke,
Yang suci murni ke, yang halal ke,
Itu pilihan aku
Risiko aku tanggung
Betul..sumpah!

Sebelum aku pilih, aku timbang tolak
Tilik selidik dulu
Aku tak nak dengan kau sebab kau terlalu "perfect"
kau paling mulia ..
kau paling kaya ..
Sebab tue aku tak pilih kau..
Sebab aku pun mulia jugak
Sebab aku pun lebih kaya dari kau..
Wakakakakaka

P/s : berkawan biar seribu, berkasih biar satu. Bermusuh jangan sekali!

Tiada ulasan: