Stalkers


Yang kesah

18.4.20

Bengkak Susu Dah Kurang

Aku kena bengkak susu ni masa hari ketiga.
No wonder la belakang rasa sakit sangat.

Bila Aku start berurut, lega la belakang badan tapi makin bengkak breast aku dibuatnya.

Hari keempat terus start pam. Susu tu tu campurkan balik dengan susu Aidan. Tak berani nak try bagi dia direct, karang syok..dah susah nak cerai susu balik.

Aku baru tahu cara pam dengan betul. Selalu pam mode suck yang laju tu, sebab breast pun sakit bengkak, cam ada ketulan tu, buat la slowly..akhirnya dapat gak kosongkan breast dengan betul. Bengkak pun makin kurang.

Hasben ada call farmasi , tanya ada jual tak ubat untuk  stopkan pengeluaran air susu. Tapi budak farmasi advice jangan amik ubat, cuma suruh jarakkan waktu pam. Aku pam setiap 4 jam, then gapkan 6 jam..  then  jarakkan lagi lama.

Hari ni, hari kesepuluh, Aku tak de pam langsung. Breast pun tak de ketulan pelik² tu. Alhamdulillah.



Tiada ulasan: