Stalkers


Yang kesah

11.2.14

Aura Negatif

Kat rumah, satu family tak sihat..dengan aku aku pon tak sihat, kalau sihat aku mesti sedap tidur dah ni..Ni kena mendemah orang demam ni. Orang demam degil pulak tu..

Kat office pon, wujud aura aura negatif jugak. Tapi so far aku ni masih medan magnet positif, boleh la keep calm and ignore!

Yang negatif ni selalu memang hitam kan! Eiiii..memang aku alergik nengok sorang yang hitam tu.

Kalau boleh lari, memang nak lari. Lagi nak lari, lagi di kejar. Lagi nak sembunyi, lagi di cari. Malas dah aku nak lari dan sembunyi.

Kalau boring tu, ignore jer la!
Meh kita tukar modus, dulu dia kejar kite, bior kite kejar die balik..kalau boleh, bior dia sembunyi tak keluar keluar dah!!

How to react? Tengok bawah ni..



Hua hua hua..konpem tak de sapa nak kejar..

- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: