Stalkers


Yang kesah

19.2.14

Al Fatihah

Pagi tadi berkesempatan ke Taman Bukit Indah Ampang menziarah rakan sepayungan yang kehilangan suami tercinta petang semalam. Al fatihah untuk arwah.


Al fatihah untuk arwah ayah aku jugak. Abdul Hamid bin Ismail. Ismail bin Hussin. Itu aje aku ingat.

Aah, 18 feb 2005, dan hari ni genap tahun ke 9 beliau pergi tak kembali meninggalkan kami.

Semoga Allah ampunkan dosa dosa nya dan di tempatkan di kalangan orang beriman.

Kalau citer pasal abah aku ni, aku teringin nak renovate balik umah kat kampung tu.

Mesti adik adik dan Mak aku happy leh beraya kat umah pusaka tu. Aku pon nak bebudak ni tahu kat rumah tu lah omak nye di besarkan.

Berputik niatnya dari 2 tahun lepas..tapi rumah sana bukan priority sangat la...itu duitnye dah di buek modal bayar umah jalan kebun dulu.

Duit orang kan..shushah..

Duit sendiri??

InsyaAllah, kot berhasil esos nye..Tak mustahil menjadi kenyataan. Aminnn..

- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: