Stalkers


Yang kesah

16.8.13

Saya budak baru belajar

"Kalau mahal, tolong jualkan.."

Bila lah aku nak sebut gitu kat bakal remiser aku kan??

Sila lempang aku laju laju. Propa sangat!!
Ni kisah share kompeni aku yang 2-3 minggu ni duk naik aje. Tok Abah dah bagi saranan dah suruh excercise share esos kami tu. Kalau kami jual sekarang dah boleh untung 90%. So , ape lagi??

Dah macam mat jenin lah masing masing. Ni duk pikior pikior cam ne nak dapatkan fund. Kena beli dulu lah share nye baru bleh jual.

Dah petang tadi pi la bukak cds akaun dulu. Tu pon hade pending 1 dokumen lagi. Harap esok pagi, settle lah urusan ni.

Pes time nak excercise share katakan, rasa macam..tak tau nak cakap lah. Tahu jer lah main main share ni, risky katakan.

Tok Abah kata, paling koman pon boleh dapat modal balik la. Encouragement dari Tok Abah gitu.

So far, banker aku ni soulmate aku tu la. Dan dan panggil soulmate gitu..wakakaa.
Baek punya ayat tu. Kalau gosok lebih tu, boleh tu terus belasah beli 20 lot ke..Tapi tu la, raya tadi aku dah allocate duit untuk raya dah. Kalau tak raya, boleh dah dapat beli 3 lot. Aci ke tebalkan muka pinjam dari Tok Abah? Ahahaha. Janji tak de interest ye bah!




Ni harga semalam. To the S, to the I, to the G ni lah ngajor terjah terjah web bursa ni. Terus print screen sedas!




Gilo tak gilo aku? Ni hari ni punya print screen rega share. Adeh, meluap luap pulak rasa ketamakan dalam diri ini. Ekekeke..

Aku harap, tempoh masa 8 ari akan mendatang , (effective bila yang tak ketahuan lagi ni),share naik lah melambung lambung.

Tapi tu lah..Tok Abah sesekali berpesan jugak. Dont b greedy! En Dol pon bg pesanan penaja juga. Jangan Tamak!

Ermmm, pesanan yang mencantas keJENINan aku..

In Sha Allah, kalau ini rezeki aku dan mereka mereka..

Apo nak di kato kan???

Kita enjoyyyyyyyyyy nanti...

- Posted using my iPhone -

Location:Jalan Sungai Long 32/113,Klang,Malaysia

Tiada ulasan: