Stalkers


Yang kesah

15.8.13

Happy Birthday Mak Ana

Esok, besday Mak Ana. Kenal Mak Ana? Bos baru aku..baek aku kipas dia kannn. Bagi hadiah besday gitu..

Apa kelas kipas kipas kan?? Buh lah ekon 3 HP lagi.

Bak kata pepatah, orang memberi kita kena la menerima, orang dah memberi, kena la memberi juga..

Last month punya besday dia presentkan henbeg untuk aku. Jadi, besday dia esok hari, sangatlah afdal aku bagi sumthin jugak kan..

Ni jer la aku termampu..


Mujur lah paper bag ni sedang sedang beso nye. Bulih lah buat kabur mata Mak Ana sikit. Ada lah sikit eksaited kan bila nak bukak tu..

Hahaha, bila dah buka ..hampa hatinya..

Secoet aje isi nye..wakakakaka.

Lepas raya ni harap maklum lah kan, bukak dompet..bersusun duit singgit aje. Ahahaha, duit tukar masa raya tu..kot 200 keping tak pe gak, ni tak sampai 10 keping pon hade!

Set aku pilih ni adalah dari
rangkaian Japanese Cherry Blossom gitu.


Belikan Body shower & moisturiser rasanya. Aku suke la bau nye. Selain harga nya pon i likeeee.

Ni petang aku suruh mat royan letakkan kat atas meja kerja dia lepas dia balik. Dengan harapan beliau akan terkezut lah kan bila masuk opis esok pagi. Lagipon dia masuk opis awal.

Okay ke arrangement aku? Yang best tu, esok dia promise nak belanja kami makan lunch pulok.

Ehem! Rejeki jangan di tolak, esos jangan tak di excercisesi..Eh??!!!

- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: