Stalkers


Yang kesah

29.8.13

Edisi Family Beraya

Sabtu tadi ada la skit buat makan makan untuk sedara mara belah aku dan en dol yang menetap kat area sini kat rumah baru.



Kazen aku, merangkap agen insurans aku, merangkap supplier kuih raya aku, merangkap supplier makanan tambahan aku..semua lah dia merangkap.



Hari tu masak mi kari nyonya style resepi Chef Nor, perghhh..trauma aku kopek kerang sampai 3 kilo sorang2. Ekceli resepi eksperimen sebab pestime masak mi kari.

Menu lain ada spirals carbonara, kek butter coklat, nugget ayam, buah naga dan air kordial.

Ada 3 family tak dapat mai. Tapi dapat kunjungan mengejut pulak dari Mak Tam dan Pak Tam dari kampung yang ada majlis kahwin kat area Selayang tu. Rezeki diorang lah tu.

Ni aku duk pikior lagi nak masak pe pulak untuk menu petang hahad ni. De kawan mau berkunjung lagi.

Godek ..jangan tak godek resepi...

- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: