Stalkers


Yang kesah

19.5.18

Ahlan Wasahlan Ramadan


Selamat Berpuasa untuk semua. Lama tidak menceceh di sini..

Baru lagi henfon Aku rosak kena air hujan. So, guna henfon lain, dah tak leh access apps blogger macam biasa. Yang ni apps Blogger baru. Tengok lah hasil nya bagaimana.

Alhamdulillah tahun ni masuk kali kedua berpuasa berlapan. Aku sefamily plus emak dan adik lelaki aku. Tahun pertama berpuasa tanpa bapak mertua Aku. Alfatihah untuk beliau.

Alhamdulillah sebelum puasa Aku dah ada P, so slowly la drive ke office. Jadi tak yah tunggu laki Aku dah. Company bagi balik 4.35 pm..so, by 5 pm tu selalu Aku dah ade di rumah. Hahaha nikmati lah sebelum office Aku pindah tah ke mana mana.

Persiapan Raya tahun ni.aku sempat lah cari kain dan antar pergi tempah. Ekceli awal tahun ni Aku start busy sebab ada project baru masuk. So, terlepas la trip cik kiah ke Nilai. Last month punya trip lah. Adoi sedih gak..

Nanti lah bila gst dah lupus, kite gi shopping lagi mengubati kesedihan itu.

Apa pun, selamat menunaikan Ibadah puasa untuk rakan rakan beragama Islam. Untuk rakan tidak puasa..selamat bergembira di bazar Ramadhan. Kikikiki ke situ pulak.




Tiada ulasan: