Stalkers


Yang kesah

4.6.16

Belum meletop..38M 3D

Rini mendengor perkabaran adik kawan aku dah selamat bersalin. Walhal due date kami sama. 2 hari lepas dia dah bersalin. Dah cantik sangat ni, minggu ni dah 38. 

Tak tau la pe kah tips nye tu baby leh kuar awal tu. Kata ahkak mejer, kuar tanda darah 2 hari, pehtu dah bersalin. Baby pon kecik je baru 2.2 kgs gitu. 

Aku ni masuk je 36 minggu, baby senyap jer. Tak de eksen mengeras ngeras dah. Semalam pas event kat hotel tu pon, sempat aku jenjalan kat Mydin ngan Giant. Tak moncol moncol pulak tanda tanda nak bersalin tu. Helok je die tido. Mana tak lena..banyak juge aku belasah kambing golek semalam. 

Aku redho jer ni die tanak keluar awal. Dia bagi chance la tu omak nye berpuasa, membelasah lagi..huhuhu. Ke dia suruh omak nye jenjalan shopping raya lagi..







Tiada ulasan: