Stalkers


Yang kesah

17.2.15

Tuesday blues

Blues la..tapi mai kerja gak la.

Letih beraktiviti kat Ipoh pon tak kebah lagi, plan nak bermalas malas aje kat office lantaran sok dah last day kerja, bossia pon dah cuti..

Tapi,

Memang syaiton betui manusia itu.

Aku pon tak nak kalah ini kali! Kau je ada hal? Aku pon ada hal!!

So apa yang aku rencanakan tuk next week, aku realisasikan aje minggu ni.

Malas tu tolak tepi dulu. Ikutkan hati memang aku malas. Dokumen pon lintang pukang tak abis cari lagi. Kang cuti PH sat ni malas lah puas puas.

Sebenor aku baru received call dari awek ptptn pagi tadi inform statement dah ready tuk self collection.

Ingat nak ambik cuti half day trus settlekan semua..tapi sebab aku hangin ngan nyamuk, esok dengan kelambu nye aku nak bakor sekali!

Kita bakor!

- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: