Stalkers


Yang kesah

19.2.15

Keluar Epf Bayor PTPTN

Yess..pagi semalam dah berjaya submit segala dokumen berkenaan dengan pengeluaran epf tuk hutang ptptn. 

Ni pengeluaran aku pertama kali..tak tau berapa lama dia nak proses. Lepas seminggu, baru aku call follow up la. 

Setelah hampir 10 tahun, baru terbuka jalan nak membayor hutang ptptn tu. Mujur dia belum black list aku. Ada gak la aku bayar 2-3 kali sebelum ni..Peh tu haram .. 

Agak susah la nak commit sebab aku ni menanggung family, lagi lagi lepas setahun aku habis belajar, pak aku pulak meninggal dunia. 

Tapi duit ptptn tu memang berjasa gile la.  Parents tak antar duit pon bulan bulan..sebab leh survive satu sem untuk belanja makan minum guna baki duit tu lepas tolak duit yuran segala. 

Mujur la roomate aku..gengmates segala jenis kemut belaka. Tak terbabit la kes joli dengan duit ptptn ni. Hahaha..memang nasib aku la attach dengan orang kemut segala ni. 

Harap nya terbuka la 1001 jalan duit nak masuk pulak lepas settle hutang ni.
Huk huk huk. 

Tiada ulasan: