Stalkers


Yang kesah

1.5.14

Cek Yang Pertama

Semalam dapat kiriman cek bayaran oleh Perkeso bagi tuntutan hilang upaya sementara untuk 26 hari punya MC. Lebih kurang RM1200++.

Tengah check dengan Majikan dia, depa nak ke duit tu atau boleh bagi kat adik aku terus. Sebab masa dia MC, adik aku masih terima full gaji, itu sebab nye majikan ada hak ke atas duit tu jugak kalau depa nak. Harap harap depa tak nak. Boleh settlekan bayar duit ansuran motor. Ada RM1400 lagi kena bayar.

Last week baru return form insurans kat majikan die yang nak kena ada acknowledgement tuan doctor. Dekat 3 minggu jugak lah baru spital call suruh collect form tu balik.

Dokumen untuk tuntutan sivil pon aku lom tengok lagi. Semua bil/resit aku dah compile. Baru je fefelij nak masuk contest kat Guardian. Alamak, terus cancel. Dah resit nak guna untuk claim.

Try settle minggu depan ke. Busy pulak melayan task bukak account bank dengan cimb tu.

Dek kesibukan duniawi, terpakse lah pospon kan sesi fisio die. Suruh DIY aje, tuam dengan towel panas kat bawah lutut tu pehtu urut dengan minyak. Bengkok kan lah ke tahap mana yang mampu..

Luka bedah semua dah okay. Tak de infection. Tinggal 1 lagi - luka gelembung aje tinggal. Sebab luka tu besar, lambat kering nye. Esok nak try suruh sapu yellow losyen. Sebab tu luka kat permukaan kulit aje. Aku pon dah lupa..last week dah teringat nak beli, tapi tu lah sibuk dengan duniawi katanya..

- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: