Stalkers


Yang kesah

23.5.14

Baru nak timbul

Lama tenggelam..

Lega, cuti sekolah dah nak mula. Peh ni leh bangun lewat sikit, tak yah rushing rushing nak kejut budak bangun tido!

Aku ingat 2 minggu lately bebudak memang liat nak bangun tido. Hari hari aku kasi up volume sore aku. Bikin darah naik aje pepagi.

Aku ingat bukan lah marah2 sebab anak anak aku kot. May be diri ini yang stress sebab nak kena masuk kerja. Kerja tu okay aje, masalah kepada si tutttt.

Untuk mengelak aku trus stres, jadinya aku start lah bersenam. Ekceli banyak sobab musabab aku start jaga makan dan bersenam ni. Tapi, baru nak start, dah sakit badan plak. Choiiii sangat!

Pehtu, mai demam, mai sakit tekak pulak. Bp pon low sama..Pakej!

Drop jugak lah stress level aku sebab rehat 2 hari. So, tekak tak okay pon, kita gagah beri laluan untuk steak dan meatball gitu.



Ok lah kan. Lama tak kuar dating berdua. Lagi lately, sibuk uruskan si capek dan bebudak aje. Masa nak berjimba tuk diri sendiri pon tak de...Chewah!

Gi lah jalan jalan kat Ikea ni. Okay lah beli timer kat sini. Murah dari pasaraya kat luar. Beli timer nak pasang kat umah tak de penghuni sana tuh. Muslihat lah konon macam ada orang kat rumah malam hari.


- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: