Stalkers


Yang kesah

2.1.14

Kisah Tahun Baru

Eh, dah 2 hb dah ek?

Patut hade entry syok sendiri ala ala highlights of the year 2013,ntah dah takdir nye..terdelete lah pulak. Lantak kan lah..tak koser aku nak karang lain.

Walawehh hari ni ponek gilo! Pagi berkejar menyetel bayor yuran sekolah agama. Mujur aku number 1 bahagian beratur tu, selamat balik umah awal.

Kemudian, follow laki aku gi bank. Saje nyibuk nyibuk sesak kat celah celah orang hapdate asb tu...sian kat aku.

Tengah hari ngantor Sopie ke sek kebangsaan pulak. Lepas settle beli buku, aku challo lah balik umah. Gilo panas..

Petang pukul 3 aku gi sekolah balik sebab nak antar bekas air Sopie. Sian panas..kot dahaga ke..kawan steady makan nasi goreng. Pandai rupanya anak aku berbelanja..takut pulak aku menengok kepandaian nye itu..

Pastu menyinggah mencari bosi. Ko mampu?? Hasil pelaburan buat beli bosi..
Kot boli emas..leh lah bervangga sikit!!



Pilih pilih mau bosi lagu mana.


Kemudian pi potong sendiri. Ukur dan tanda. Glove di sediakan.


Itu lah kalau badan sihat sikit. Untuk projek do it yourself katanya..


Siap beli grinder lagi..Bersungguh sungguh nye gaya ni.

Ok lah. Besok dah Jumaat kan! Ni pon cam terasa mahu demam, ngalahkan budak naik sekolah. Omak aku pon dah demam ni, cuaca kot..Acaner pon, harap esok boleh lah aku masuk opis seperti biasa.. Rindu..


Bluekkk, rindu mende!

Puiii lagi ada... Eh, tak baek !!


- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: