Stalkers


Yang kesah

6.3.13

Semuanya OK!

"Semuanya kan ok!"
"Jangan ragu, segalanya kan berlalu"

Aku ambik petikan lagu rap kumpulan KRU - Semuanya Ok tajuk lagunya. Maklum lah peminat KRU di era 90an dulu la katakan. Tapi lagunya pasal perasaan wanita dalam percintaan. Tak kene mengena lah dengan aku pon sebenarnya walaupon aku seorang wanita,isteri,ibu dan...(over di sini nam tambah tambah)

Aku secara seriusnya merujuk kepada dunia kerjaya aku ni lah. Bertahannya aku di opis ni sebab dasar kurang mengesah inilah. Semuanya ok, kot mana baik atau buruk, segala yang tersurat dah qada qadar kita kan, so just face it..(Ewah omputih pulak kat belakang itu).

Tak lupa sentiasa doa dan pikir yang baik baik. Positif sokmo lah kalau boleh kan.
Bercakap, menulis senang..nak praktis? Ermmm..Sendu lah jugakk.

Stress semakin melanda..Kat opis, gitu gini hal, harap dapat lar dikurangkan bila ke jalan kebun nanti...

Ahaha. Propaganza disitu...

In Sha Allah, esok dah boleh ambik kunci rumah itu, (oppa gangnam style sikit).

Namun sebab kekangan kojer yang tak menghabis menghimpit nafas, terpakse lah dipospon ke hari jumaat yang mulia ini.
So, geng komuter kurang lah sorang jumaat ini.



Kebetulan pulak hari ni ada 2 orang tu suami kurang sayang hari ni, memasing konvoi balik ke arah Shah Alam.Ahaha. Saja ambik gambo, minggu depan mak boyong bakal meletop, dah tak leh bergabung.

- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: