Stalkers


Yang kesah

27.1.12

Memang Terbaik! Aku Kah Juwita?

Aku kah Juwita? Memang novel yang best dan kene citarasa aku. Sesungguhnya aku suka karya karya cinta ala ala Full House atau My Girl, bukan Autumn in My Heart atau Winter Sonata. Meleleh ni bosan jugak kekadang, takut takut se-po-il mood aku.


Novel ni memang tak bosan di baca dari awal hingga muka surat akhir,tapi tu la, letih pulak kepala otak nak mengingat nama nama yang mencabar watak watak heronya.tapi heroin nya...nama simple Minah binti Temon. Ha ha ha. Nama cam apa tapi persis Lisa Surihani beb.

Pendek kata, 1 heroin, 3 hero gitu. Hero yang mana berjaya menawan si Juwita? Novel ni adaptasi dari lagu si Nubhan, Oh Juwita kalau tak silap lerr..

Ketaq jugak nak tekan button proceed buy kat kakinovelonline tu. Beli  sebab ia adalah salah sebuah novel yang laris last week. Yang penting, aku tak yah pi kedai buku, order jer dengan penjimatan RM4 lagi. Kalau order pulak buku yang best, wah...double double best rasanye.

Tiada ulasan: