Stalkers


Yang kesah

25.1.12

Dari novel ke buku

Boss bagi cuti sekerat hari jumaat lepas sempena meraikan cny ahad tadi. Oleh demikian, aku tersesat ke Mydin Sri Muda tapi sorang diri la. Langkah pun pendek jer sebab belum gaji. Kat Mydin terjumpa buku buku untuk budak tadika sesuai untuk Sopie.

Time beli ni, berniat sakan lah, nak kurangkan beli novel, tapi tu lah...

Bosan tercongok kat depan menengok telepon hitam yang tak banyak bunyi hari ni. So,pepagi dah terjah kakinovel online. Sambar dulu satu buat peneman di meja. Apa tajuknya?hampir lupa,yer... Tajuknya akukah juwita.

1 ulasan:

~♥ Mawar ♥~ berkata...

Salam tuan belog :) singgah cari nuff nak click . :D suka gax bace novell nih ..

err ,ade tak yg nk join kalo kite buat contest?