Stalkers


Yang kesah

4.10.17

Outing dengan kengkawan

Lama tak update blog. Yer lah,banyak benda aku kene update. Aku yang sekarang , bukan lah yang dahulu..

Hahaha kepoyoan sekali! Serius banyak benda aku kena ingat dan hadam lani. Justeru, sedikit stress lah jugak. Harus lah stresss..aku kan memberi 100% komitmen kepada kerjaya!  Hahaha aku copy paste ayat ayat dak engineer lah. Diorang tak mean it pon, sarcasm jer tuh. Aku pon #copypaste. 

Semalam aku cuti..eat eat, fun fun dan kopi kopi dengan #bffmidvalley. Hahaha kelaut tuh 100% komitmen. Hahaha. Aku pon bosan lah hari-hari gi kerja.

Kebetulan semua free & easy, so bergathering lah kami. Macam tak cukup time rasanya. Kat kedai acik tony je dah lepak 3 jam. Lepak cam good good kat stabuk dah bantai 2 jam..hahaha kabinet kiah bersidang tuk penggal pertama kalinya.

Dah cakap, luah macam macam hal dengan geng..hari ni rasa energetic sikit nak gi kerja. Walau pon cuaca nye sejuk dek hujan lebat pagi tadi.

Semangat jugak ni, sepatut rini de appraisal. Tapi pospon ke ntah bile punye date..

Boss tarak..Lunch pulak si kak long angkut bawak gi makan jauh sikit. Siap payung bayarkan bil lagi. Syukur alhamdulillah. Semoga kak long stay cool okay..poreber eber gitu.

Segan la nak seru teh ais..so pekena la kopi ais..A day before aku dah mengopi juge..cekang bijik mata 2-3 hari .
Sik goreng laman seri..Biasa je rasanya, maybe sebab bukan chef zubir yang masak kot. Huhuhuhu.

Berdesup aje jarum timbang ke kanan akhir akhir ni. 

Tiada ulasan: