Stalkers


Yang kesah

27.5.16

Selesai juga akhirnya..

Syukur ..

Settle dah kes saman sivil eksiden adik aku 2 tahun lepas. Katanya kes adik aku tu menang. 

Dapat dah pampasan nya tadi. Pas tolak itu ini begitu begini dari 50K tu, ade la belen belen lagi. 

Tahun pertama tu banyak buat documentation je. Sampai aku calling calling gak la si Mei Mei (agen loyer) tanya apa perkembangan terbaru. 

Mei Mei tu pon approach adik aku masa adik aku terlantar kat spital sorang sorang tu. Ntah sapa sapa..adik aku dah sign form setuju nak ambik loyer die, baru tanya tanya aku. Jadi redho jer la. 

Masuk ujung tahun lepas, baru la kes start kat mahkamah. Jauh plak tu bersidang. Bersidang kat mahkamah majistret Teluk Datuk Banting. 

Orang kene saman tu pon bagi kerjasama yang baik gak. 

Alhamdulillah, dipermudah segala nya.


 


Tiada ulasan: