Stalkers


Yang kesah

15.7.14

Menu minggu lepas

uSepanjang menu kedua berpuasa ni, selera makan pon cam ke laut esp time bersahur.

Antara menu masakan omak aku dan aku pada minggu lepas,

Roti jala, Kari kambing, serawa durian
Kari ikan kerisi
Asam pedas sayur keladi
Bawal sweet sour
Tomyam seafood
Kambing pemanggang ajaib
Ayam lemon
Talapia merah berlada
Sambal udang (menu ulangan)

Ayam lemon tu aku masak last ahad.
Kalau aku masak..aku ambik gambo la kan.

Patut hari sabtu masak nye. Tapi tok laki beli ayam golek plak..aaa tak leh la banyak banyak ayam nye kan. Karang terbuang gitu saje..itu hari ahad baru nak goreng ayam nye.




Ahahaha.. menggoda tak gambo masakan aku yang sejenis ini?

Masa ni makan sekali dengan roti jala dan kari kambing tu serta serawa durian. Roti jala half kg beli dari neber sebelah. Tak larat lah nak berdiri menjala.

- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: