Stalkers


Yang kesah

18.4.14

Syukran Jumaah

Aku suka hari Jumaat, sebab nak pi kerja tenang, jalan tak jem.. Ramai cuti kot sebab leh sambung sabtu ahad.

Ada orang tu di pagi hari jumaat ni, terliuk liuk cam pokok kelapa kene taufan. Kalau rasa diri tu makin berumur, sila lah matang dan professional! Tunjukkan nilai budi pekerti, jangan hanya menceceh di mulut aje!

Aku abaikan lah faktor sekeliling. Nak terlentang ke, nak berkepak ke..lantak lah..Ni hari aku fokuskan kepada mandat beso key-in imbuhan untuk tahun ni.

Serius betul aku hari ni beb! Serius tipu jer la..Dah tinge kene ceramah, kaver pakai muke toya jer lah!

Syukran. Jumaah yang barakah.

Rezeki tuk semua termasuk aku. Yang penting ,sikit pon aku ambik, banyak pon aku ambik. Wakakaka, tamak tak hingat tu! Ahh, cam ada option. Terima jer lah.

Memang sesuwai sangat, datang pada saat nan tepat sebab aku tengok budget puasa raya tu cam ketandusan sign RM nye.

Idok lah fefelin nak raya besar besaran. Ate macam tak pernah beraya. Macam sebelum ni duk planet lain. Dah lama hidup kot, cuma memang minat lah fefelin plan belanjawan2 nih. Abis, suka berbelanje tapi duit belanje selalu tak cukup aje, macam mana tuh?

- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: