Stalkers


Yang kesah

21.7.13

Iftar Potluck

Petang sabtu kelmarin, berwonder pets lah aku, kakak ipar dan anak buah menjayakan potluck berbuka puasa.

Sebagai tuan rumah, yang berat berat tang kami lah.




Berpeluh lah ketua rumah memBBQ lamb,sosej dan burger. Fefeelin lah tu mau ala ala burger bakor.

Aku masak nasi briyani segera aku jer la. Buat coselow dan sos blackpepper. Kakak ipar bawak laksa. Anak buah bawak spagetti bolognese.

Bercelaru juge hormon lam perut tu. Kejap western, kejap ala kampung..kesudahannye, mau melawat bilik kecik aje.Tapi alhamdulillah tak de lah pulak..melingkar cam ular ada lah.

Niat di hati mau pasang pelita kat tepi umah. Hehehe, kang terkezut pulak neber neber aku. Belum 2 minggu puasa, mau pasang pelita pulak dah.




Dah banyak jenis makanan, tak termakan pulak. Tapi apa susah, tukar tukar juadah lah sebelum balik. Jadi, bersahur lah aku pagi tadi dengan laksa dan nasi briyani. Pehh gitu..

Tiada ulasan: