Stalkers


Yang kesah

18.4.13

Novel lagi..

Lama jugak aku tak beli novel. Last aku beli novel Sehangat Asmara 2-3 bulan yang lepas. Stop kejap beli belah novel sebab sibuk nak sopping harta benda untuk raya katakan...

Entah macam mana, malam Isnin tu tersurfing pasal novel pulak. Pe lagikan..mula baca online, dah nak ke part klimaks..hah, disuruhnya beli online. Strategi! Strategi!

Masuk opis isnin tu, mengelupur terjah web MPH. Adeh, MPH ada satu branch dalam midvalley katakan. Laju aje ke sana. Memang rezeki aku lah, tinggal satu aje lagi. Itu pon kat rak area cashier.


Serius nye, aku tak pernah tengok pon drama ni. Tertengok iklan aje kat tv. Since terbaca kat blog tu beberapa bab, terus tak dapat menahan keinginan nak membeli nya.

Aku baca baru separuh, dalam duk sorok tu, berjaya jugak neber aku jumpa. So, rounding lah tu novel dari rumah ke rumah jiran jiran aku.

Tak pe lah, aku concentrate dulu baca lagi satu novel, Isteri Separuh Masa. Sepatutnya aku beli SSID je, dah masuk MPH, teruja gilos... Banyak nye novel menarik, tertarik lalu da boom!

Bila datang angin malas bekerja tu, fefeeling pulok nak kojer kat bookstore. Untung untung boleh beli novel murah atau baca novel pree ke. Haduh, sangat tidak berwawasan impian itu.

Aku duk plan nak simpan duit untuk balik kampung dan raya nanti..haduh, sekali yang aku plan tak menjadi kenyataan pulak. Itu aku malas nak berkira kira sangat bab duit ni, dah tak pasal pasal aku beli benda tak berapa nak penting! Tapi, ada bagus jugak lah, ni rasa macam kurang selera pulak nak makan sebab fulus dah air pasang surut lohh.

In Sha Allah, next week aku nak start ganti posa ni. Mampukahh??

Senduuu..


- Posted using BlogPress from my iPad

Tiada ulasan: