Stalkers


Yang kesah

9.12.17

Melayan Hobi 2017

Agak lama aku stop deco deco rumah nih. Tahun 2016 aku mengandung. So , haram la mengisah. Tak ingat lak 2014, 2015 aku de hobi ape. 

Awal tahun 2017 aku dah tak tau nak buat apa. Life about a bit stress masa awal tahun tu, so aku decide cari hobi yang boleh release kan stress aku. Konon lah kan! 

Lepas settle se wall kat Jalan Kebun, okay beralih ke D' Hill lah pulak. 

Eh tak . Aku start dekat wall kat D'Hill ni. Hahaha masa bulan puasa tadi lah. 

Kali ni cari design yang senang nak tampal lah. Mana de kerja nye senang, melainkan nak tolong komplen jer la.

Okay mummy tanak awak awak senyum! Mummy penat hokay panjat tangga! Wakakaka..

Cam pecah lak gambo nyer. 

Baru siap tampal dinding ajer.Cadangan tu nak cat lagi 2 dinding ngan cat kaler ijo kuning tu. Tapi tu lah, tak sempat lagi. Sebab kena settle dulu projek remove sticker lama.

Wall yang nak kene cat tu lah. 
Tahun lepas nye idea..tampal separuh dinding. Hahaha tah pape..layan jer lah.

Sat ni cuti krismas tu boleh kot menyetel mengecat lak. Provided de yang menengok geng geng cilik ni lah. Hahaha ketua nye tu boboi tu cam lipas sikit peel. Kite duk atas tangga, die pon naik sekali. 

Hahaha moncol sini lak gambo nih. Yang kat wall sini senang tampal. Sikit je wall nye.

Langsir munge tu pon aku export ke jalan kebun dah wat modal mendecor master bed sane. Memang bunge abis dalam bililk tu jadinya. Lantak lah bukan de orang kat sana. 

Release ke stress nye? Boleh lah.. 

Tiada ulasan: