Stalkers


Yang kesah

14.7.17

Dunia Baru

Berat sebenarnya nak melangkah meninggalkan company yang tersayang itu.

Hari pertama aku bersiap nak gi kerja, perasaan aku bercampur baur. 

Tertanya tanya kat diri sendiri, betul ke keputusan aku ni. Sedih weh, sebab aku takkan dapat buat rutin aku sebelum ni dah, tak dapat jumpa kawan kawan opis lagi..Rasa awkward giler bile aku sedar, pagi tu aku takkan pijak dah office Sumatec itu. Huk huk huk.

Tapi kan, sabtu minggu lepas aku gi je sana sebab handover kerja.  Melega dah sebab handover done. 

Nih dah masuk 2 minggu kat tempat baru..Syukur lah ada seminggu orientasi, at least ada ruang aku nak bertenang tenang dan move on. Okay , ingat Patah je ker tau move on..


Okay, tak leh move on lar bila tengok poster nih. Terus terusan terkenangkan itu company lah. Hahahaha.

Ofkos lah ada kecuakkan di saat ini. Bidang  lain, workload lain, opismate pon tak kenai lagi pangai camna..

Malas dah aku fikir banyak banyak, nih aku fikirkan dulu dessert aku tu nak buat type A ka type B. Kakakaka hover lak. Aku nak bawak dessert je pon.. Tak yah renyah mengerjakan! 


Tiada ulasan: