Stalkers


Yang kesah

7.1.17

Kuiz Orang Menikah

All married, engaged 💍 or dating couples - make this your status & answer honestly!

Who's older? ---Dia. Beza 4 tahun.

Same High school? ---Yes tapi lain tahun.Tak penah jumpe pon kat high school.

Most sensitive? -- Aku.

Worst temper? -- Aku.

More social? --- Dia. Sebab so sial ngan geng speda. Kakakaka. So sial okayy.

Most stubborn? ---- Dia. Dia. Anak bongsu stubborn lebih. Sib anak sulong banyak beralah. Kekonon gitu..

Wakes up first? --- Weekdays aku.
Weekend dia - tu pon sebab bangun gi running atau cycling.

Bigger Family?--- Him. 10 adik badik nye. Aku 3 jer.

Flowers? ---- Aku.

Cries more? ---- Aku.

Said I love you first? --- X ingat. Pa barang cakap cakap. Sms banyak la.

Better singer? --- Dia kot.

Better driver? --- Dia gak. Aku co-pilot jah.

Hogs the remote? --- Aku. Kayuh speda ngan running mana nak kepit remote kann.

Better cook? --- Aku. Dia jadi better cook time aku alah ngandom jah. Better la fefeling nye sebab tak yah masak.

Edit & post

Tiada ulasan: