Stalkers


Yang kesah

1.1.16

Year end 2015

Akhirnya aku terjaga pada detik 12 malam 1 Januari 2016. 

Hadoi sungguh sungguh pulak anak jiran jiran ni main mercun nye. Macam raya lah pulak! 

Hari terakhir ni agak meletihkan badan kit. Aku terkejor kejor gak gi opis balik tuk event year end gathering tengah hari tadi ni. Bagi muka la kat si putih putih melati tu. 

Pagi nye sempat la datang tuk daftar hari orientasi darjah 1 untuk mek sarah. 


Muka boring je. Rini betul betul taklimat, hari bayar yuran dan collect buku teks. Kelas pon belum tahu kat mana. Tunggu 1st day sekolah pulak nanti baru tahu.  

Suppose rini aku cuti full day. Kalau tak sebab MD suh mai makan..aku gi makan gak la hi tea ngan cik kiah. Tapi dah pospon la event tu hari lain. Senang cari kain dan hi tea sekali. Tak nyenyabor dah cik kiah mencari kain ela.


Ala hari ni kak ton tak dapat join. Dia pon nyetelkan anak nak masuk form 1. 

Gambor pas makan makan tadi. Lokasi kat Absolute Thai Hot Pot Mid Valley. Sebelah Oasis foodcourt tu je.

Food memang sedap. Sedap lah sebab aku memang lapar giler..separuh hari morning break je ngan susu coklat. Pagi tak sempat nak breakfast langsung. Mujur si genit tak menguek. 

1st day masuk opis kang tak jumpe dah la orang British. Tamat nye penjajahan British pada hari ini. Hu hu hu hu. 





Tiada ulasan: