Stalkers


Yang kesah

19.12.15

Year End Sopping

Rezeki dapat bonus katanya.

Bonus serampang dua mata ni kelakor sungguh. Meleleh ayaq mata dia nye tahap kelakor. Hukhukhuk! 

Duit pon terpijak. So spend tu merapu rapu sikit. Aci pejam mata je la kekdahnye . 

Tetibe je syok pulak ngan tupperware. So beli dulu yang ala ala set gini sempena 50th anniberseri depa. 


Aku beli online je senang. Sesambil jaga fon kat depan tu leh skodeng scroll tengok macam macam jenis set dan diskaun. 

Yang atas ni beli kat 11street. Laki aku ngajor suruh beli voucher petrol. Tak sangka plak depa pon hade koleksi tupperware. Laki aku tanya tu hape kegunaan nye tupperware banyak2 tu?  

Kakakakaka prihatin ke berbaur komplen nye soklan tu.


Fefelin cam aku nak selebret Krismas pulak. Yang ni aku order lagi awal dari kat 11street tu. Tapi delivery die very slow. Takkan nak tunggu raya tahun depan baru mai ..

Yes, kat luar dari KL delivery kata nya takes 3-10 days. 

Kalau tau aku order suh antor opis aje. Tu hari aku order vakum beg tuk opis , hari ni order, esok tu dah sampai! 

Aku usyar usyar gak kat ig. Hujung tahun ni ramai yang nak clear stok la, bagi diskaun bagai. Dah aim few things jugak. Wish list la konon.

Tapi tak de mood dah ni balang aku tak mari mari. Huk huk huk.





Tiada ulasan: