Stalkers


Yang kesah

24.1.15

Novel Untuk Di Jual?

Boring juge cam tak berapa hade kerja..Ada la 1-2 pending, tapi tak berapa mood nak buat.

Sebab nak tayang cam banyak kerja..selalu aku hadap je bukak email kat office tu. Alang alang tu..clearkan lah, manage lebih kurang. 

Berjaya la clear kan email email tak ketahuan tu Hade 6k++, mostly pasai training/seminar, news letter shopping online. Aku unsubscribe semua segala email dari pon pon, lora , lolook ke apa. Time tak busy okay lah nak nengok nengok cuci mato..

Emel personal yahoo aku tu lagi hazab..ada 15K unread..sejak 2004. Mostly email dari Jobstreet, subscribe shopping online nye news letter la. Seminggu gak la clear..Sesambil menyusu budak pon leh delete 1K email satu malam. 

Terjumpe la email email zaman bercinta. Bercinta dengan budak IT kan. Bergaduh pon dalam email. 10 tahun lepas nye kisah kan..Zaman zaman tak berapa berakai katanya! Terus aku delete..malu menatap lakaran emosi tak ketahuan!

3rd email..gmail email..hat ni tak banyak email pon. Sign up sebab bukak blog aje..

Baru perasan hade orang email aku nak beli novel. Sanggup ek..nak potostat copy aje.
Tak berapa kose nak layan..

Aku pon sepanjang 2014 ni, dah tak layan la baca novel sangat. Rasanya aku dah matang..

Aku utamakan keperluan utama seorang manusia ..tidur . Tidur tu penting. Hahahaha..si kenit Auni aku ni memang banyak onar kalau tido memalam..By the time die tahu tido lena..riso pulak, takut plak time tu aku memboyot lagi..Haishh!! Tiada kesudahan..

Tiada ulasan: