Stalkers


Yang kesah

11.3.14

Segmen Termenung..

Minggu ni big boss kerja kat luar negara. So, cam tenang bagai buaya koma lam sungai. Boleh tak bagi perumpamaan gitu?

Adapun, bila big boss ni ade, aku dengan bos aku ni pulak ibaratnya bagai cubit peha pilot kanan, co-pilot rasa sakit juga..big bos tak de, bos dengan aku pon cam tak do..Voleh gitu?? Pantastic sekali!!

2 hari ni banyak lah segmen menung menung sambil membuat perancangan.

Nak dekat raya ni, naik rata jari telunjuk duk tekan kalkulator aje. Prepare belanjawan nak raya. Prepare planner cuti. Prepare wish list untuk hasil yang tertanam.

Banyak kan pengisian segmen termenung aku. Sambil sambil tu skodeng khabar pasal pesawat yang hilang.

Macam tak percaya, tapi tu lah jadi. Macam movie pulak tapi siapakah hero yang akan menemui pesawat malamg itu? Pak Jib kah? Oh..so legend nye hero!

Apapun, aku pon mendoakan pesawat MAS MH307 akan ditemui dan para penumpang, kabin krew semuanya selamat.



- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: