Stalkers


Yang kesah

24.3.14

Dah selamat!!

Dah selamat peha adik aku di bedah..tulang patah. Pembedahan fraktur femur, tak tau lah ropa cam ne.

Aku ingat lagi sikit pengetahuan, lagi kurang rasa takut kot. Hahaha. So tawakal jer la dia nye masuk OT.

Satu hari lah aku kat spital hari ni. Sebelah pagi duk kat area menunggu di sebelah dewan bedah. Melangok lah dari pukul 9 lebih hingga 12. Sebelah petang Mak aku datang visit pulak dengan bff nye.

Mujur di permudah sikit,minggu ni cuti sekolah. Harap dapat lah discaj minggu ni jugak. Tak nak lah aku buat percutian ala ala di Hotel Everly pulak.

Macam mana pon, Putrajaya tetap di hati..





Cantik kan..pemandangan dari Tangkuban Perahu Indon. Khabor berita dari geng Bandung. Destinasi wajib untuk di lawati di Bandung.


Memang purely indon lah sana. Sipot nan hidup pon nak di kaler kaler kan. Indon sangattt!

Mas nya wasap tadi, bilangnya udah abis 2 juta!! Hahaha..sikit je tu, patut tambah lagi 2 juta bang oi!

Sedehh..

- Posted using my iPhone -

Tiada ulasan: