Stalkers


Yang kesah

10.9.12

Rumah Jadi Office

Mulanya aku tak nak beli sebabnya rasa rumah pon dah penuh.
Lepas tu, lari dari tema kaler rumah aku ni.
Kelabu ultraman tu..

Tapi fikir fikir balik, nanti rumah kat Jln Kebun tu dah siap, boleh le transfer mana mana perabot yang berkenaan ke situ nanti.
So, beli jugak la beberapa furniture ofis ni.

Yang cantik cantik bebudak ofismate dah booked ler..cantik cantik , harga pon cantik yer.

Yang ni masukkan ke bilik adik aku.
Marah gak dia.
Bikin sempit bilik katanya.
Beli dari boss aku RM30.




Yang ni panjang..letak kat belah dining.
RM30 jugak.
Tu kat dalam Sopie dah rasmi main pondok-pondok.




Highlight untuk bunga tu yer. Sedekah dari tuan haji.




Tu drawer plastic kaler pink.
Satu RM10.
Boss aku kata buruk sikit, suruh aku bersihkan la balik ni.
Mintak murah RM 5 tak bagi.
FOC lagi la tak bagi.
Dah kata buruk.

Plan nak letak baju bebudak ni la.
Sebab tak de space kat bedroom, lastly letak kat luar.
Simpan le kasut kasut dulu.




Last item aku beli, tong merah besar macam tong sampah hitam tu.
Boss aku pun hairan, apa la aku nak buat tong besar cam tu.
Suka hati aku la..bayar maaa..
RM 10.

Habis ler RM 90.
Opismate yang lain ada yang habis beratus jugak la.
Mana la boss aku nak bagi gaji kalau staff pon boleh aje bayar ca$h gitu.
Tak payah tunggu gaji dah.


- Posted using BlogPress from my iPad

Tiada ulasan: