Stalkers


Yang kesah

14.8.17

Cerita Kerja

Aah, nak masuk 2 bulan dah pon aku kerja kat tempat baru nih.
Nak tunggu sebulan tu, aku  rasa lama nye lahai. Kenapa eh rasa lama? Ooo yer lah aku tak de cuti lagi. Cam bosan jer asik gi kerja aje. 
Hahahaha tawaduk lebih la yer sejak tak de cuti. Setakat ni, alhamdulillah belum lagi ade pape urusan yang mencemaskan. Tunggu hujung bulan yer..ada cuti Merdeka dan raya haji.
Kebetulan lah awal awal aku join tu, tak banyak kerja lagi. Depa depa tu pon time tu duk sakan bercuti raya lagi.
Lani pakat semua dah naik kerja dan dah mula depa agih agihkan kerja. Kot agih bonus ke..sedap la kann..Kakaka baru join dah hadap nak bonus. Tapi tulah..memanjang nye kerja depa level urgent, asap! 
Agak menduga keimanan juge yer. 
So, aku mohon diri aku supaya tak stress, keep calm and do the work properly lah kan. Fuhhh ..positip gitu!! 
Chaiyok! Chaiyok! Don gibab! 

Kang dah dapat gaji, otomatik la yer sehari dua tu positip manjang. 

Tiada ulasan: