Stalkers


Yang kesah

2.7.12

Shopping time..Sogo dan Jalan Tuanku Abdul Rahman

Lepas habis urusan kat Putrajaya rabu lepas, en hubby pon kena balik ke opis.

Otw ke opis , mintak dia drop aku kat lrt Bukit Jalil.

Sebab aku nak ke Sogo dan Jalan TAR.

Balik kang, tumpang dia jugak.

Malas la nak rushing balik rumah. Kalau dekat lain citer.

Motip ke Sogo?



Nak tengok tengok baju si kecik ni la. Pening jugak pilih baju untuk dia..sebab tak tahu ni boy ke girl. Belasah jer beli 2 pasang baju dulu. Kaler putih dan krim. Untuk 2 beradik pon ada jugak. Cari yang murah murah jer, buat basahan.

Mencari yang murah tapi diterima dek mata memang susah kat Sogo ni. Berjam jam la bertawaf sambil praktis kemahiran membuat keputusan. Pergi dah sorang, poketnye pon sorang..harus la kene berbelanja secara berhemat.

Kuat jugak rupanya aku berdiri dan bertawaf.

Harus la, dah 24 minggu ni. Kira stable dah la tahap kecergasan tu.

Bab bab cuci mata, bersopping ni biasa la perempuan, harus G A G A H.

Lepas bertawaf kat children dept, beli yg mana mana patut. Baru turun ke Jalan TAR. Tak best la pergi sorang sorang. Dah la masa tengah hari pulak tu. Kalau pergi ramai ramai kan best. Boleh tawar menawar, cuci mata & interview tokei kedai lama lama.

Pon begitu, aku terrrrrbeli 3 helai tudung bawal. Sebab dah kebetulan datang sini, dah timbang pakai dacing rasanya..anak bulan bagai semua dah tengok. Proceed jer la beli. Masa raya pon boleh pakai..sesambil pakai buat pergi opis. Alasan..

Tu pon, aku elak tanya kain kain ela terlatest di pasaran.

Kang cair mendengar pujuk rayu si Pakistan, terbeli pulak.

Haru...beli jer, entah zaman bila nak jahit. Lagi terdekat ni, aku sarung uniform jer. Baju raya bebudak pun dah tempah.

Kedai kedai buku pon aku tak jeling. Karang minat membaca tu datang balik, berduyun pulak novel aku beli.

Wahai hati..sabar jer la. Hari raya cepatlah menjelma..kalau tak, asyik ingat persediaan raya aje. Dah setahun sekali je raya.


- Posted using BlogPress from my iPad

Tiada ulasan: